KhitbatiEy (PertunanganKu)



bergambar bersama mak tunang(kiri) mak (tengah) dan ayah tunang(kanan)

24/10/2009 merupakan tarikh keramat dalam hidup bila saat ini sy dh bergelar sebagai tunangan orang..tunang kepada Abdul Hafiz Bin Yusop..Dri Pahang..Pelajar Al-Azhar Mesir cawangan Mansourah dlm bidang Usuluddin Akidah dan Falsafah..alhamdhulillah, segala perjalanan majlis berjalan dengan lancar tanpa ada halangan..

lebih kurang jam 5.30 petang, family sebelah laki dr pahang dan n.9 smpai ke teratak sy di Kota Bharu,Kelantan..dimulakan dengan bacaan doa dan diteruskan dengan perbincangan antara kedua belah pihak, seterusnya acara yang mendebarkan hati..he3..acara sarung cincin..mcm2 berlaku..kelam kabut pnya pasal..dengan ragam tunang yang mencuit hati..tapi alhamdhulillah,perasaan dapat dikawal..siap kna sakat dengan family msg2..he3..
majlis bersuarai hampir waktu maghrib..alhamdhulillah...


selamat sudah sy menjadi tunangan orang...
diharap kalian mendoakan hubungan kami berkekalan sehingga ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat kami di dunia dan akhirat..



cincin di sarung oleh Mak Sedara bg pihak Mak tunang

Abdul Hafiz (Tunang) dan Zulkhairani

abang sy yang ke2 menyarungkan cincin bg pihak abang sulong
yg xdpt trut serta cz berada di kemboja..

hantaran dr pihak lelaki sbyk 7 dulang

hantaran dr pihak perempuan 9 dulang

bersama dengan kakak dan ank sedara



semoga hubungan ini mendapat berkat dariNya..dan disatukan secepatnya bagi menyempurnakan syariat Islam dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w...
amin Ya Rabb...
terima kasih kepada semua yang memberi sokongan
dan dorongan kepada kami..




0 Responses